Estimados/as federados/as: 

Os informamos que, por motivos organizativos, nos vemos obligados a aplazar  nuevamente la celebración del XIII Trofeo Aéreo de la Comunidad Valenciana ANR 2022. La nueva fecha de celebración de la prueba es el sábado 7 de mayo, manteniéndose su horario y emplazamiento originales.

Se recuerda, asimismo, que para una mejor organización y agilización de la prueba, aquellos que deseen participar lo comuniquen lo antes posible al correo de Federación, indicando nombre y apellidos de piloto y navegante, matrícula de la aeronave, y velocidad media que piensan declarar para la prueba.


 Estimats/des federats/des:

Us informem que, per motius organitzatius, ens veiem obligats a ajornar novament la celebració del XIII Trofeu Aeri de la Comunitat Valenciana ANR 2022. La nova data de celebració de la prova és el dissabte 7 de maig, mantenint-se el seu horari i emplaçament originals.

Es recorda, així mateix, que per a una millor organització i agilitació de la prova, aquells que desitgen participar ho comuniquen al més prompte possible al correu de Federació, indicant nom i cognoms de pilot i navegant, matrícula de l'aeronau, i velocitat mitjana que pensen declarar per a la prova.